<33

sitter vid datorn och har nyss vaknat, medans jennie sitter och skriver till den där
random killen andreas dfrån cs :) hon är typ besatt av han :P
haha vi sitter och ser high school musical vi e ju fett normala eller?
och nu är jennie helt speedad, för att hon skriver till ngn random kille igen som hon ville träffa.
aja älskar den bruden iallafall,

haha jag satt och spelade cs till halv 9 i morse sen dampade det sönder och jag kunde inte spela så jag gick och la mig :P
och nu blev mats sur på mamma för gnt random grej som jag inte kan berätta,
wtf felicia typ skolpar mig hela tiden på msn :Pd

och nu skolpar jimmy mig även fast jag börja skriva till han :P så det är jag som skolpar han egentligen <3

haha jennie sitter och garvar åt high school musical:P för att dom fick rast:p
jaqg tror i hemlighet att hon är en liten pluggis :]

snart ska jag hjälpa jennie med en design bara för att jag har tråkigt, och det är inte jag som gjort min design det är emma :=) jag kanske har sakt det tidigare men hon är fett duktig och det tog typ 1 timme för henne att göra den här lätta designen :P men hon är min bääiiijb så henne rör ni inte :)

nu ska jag hjälpa jennie, byebye chicks and dicks :*



Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0