CS<33

jag har fan inte sovit mycket under veckan, typ jag har inte sovit på 2 dagar för att jag har suttit och spela cs hela tiden så snart måste jag fan börja gra mågonting på dagarna även fast ajgt  ÄLSKAR cs över hala mitt liv <3

haha nyss så började jag blogga och jennie vaknade kollade på datorn i 3 sekunde sen somnade hon:P btw hon snackar i sömnen :O
hon mumlade ngt efter jag hade varit ute och rökt och jag ba va? sen svarade hon inte mer och jag ba jennie vad sa du? och hon hade tydligen somnat!! efter att ha legat åt fel håll hela natten så har jennie nu lagt sig åt rätt håll och ajg fattar inte varför hon ska svoa i soffan när jag hemskt gärna kan göra det :O men näääää, hon ska ta soffan såklart! hon somnade typ när mats kom hem med allt gott!

aja ska ut och ta en rök nuee!

hakkerstionua ;* (btw. det betyder inget )


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0