Gott nytt år på er alla ;* Själv är jag j...

Gott nytt år på er alla ;* Själv är jag jävligt förbannad på att mamma ljuger för mig igen, hon sa att hon skulle komma men har inte gjort de, så jag o felicia har inga cigaretter men snart kommer mats med dom, och jennie har legat på sjukhus för alkoholförgifting och min gamla klasskompis ejnar är här, känns lite random eftersom jag inte har träffat han på 5 år , och hans mamma är min gamla syslöjdslärare så.. Och isak har fått utegångsförbud efter att ha köpt hembränt, nu sitter felicia och spelar tetris och jag sitter i soffan och gör ingenting och nilaz o ejnar sitter och spelar modern warfare, medans dom vuxna sitter och spelar qube, ett spel som går ut på att det är jätte lätta frågor och på dom frågerna för man inte svara ja eller nej eller tveka eller säga samma ord 2 gånger, Och nu frågar felicia om vi orkade spella men de gör vi inte, Men senare ska vi spela och då jävlar! Men jag har typ värsta blogg mobilen för de går gqanska fort att skriva, jag har en xperia x10 mini pro! Jag valde den bara för att blogga, Men skriver senare Love yahh ;**


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0