MENSSMÖRBOLL!

tjosan trosan!
sitter just nu med mongo 1 och sitter vid datorn
som vi nyss har fått in internet på :D

vi har typ inte haft de på ett år och felicia klagar
på min engelska :O
nu snackar hon om ngn som kissar?
sen nu sitter hon och skrattar åt mitt inlägg :O
nu är de tydligen ngn som skriekr på tv:n?
jag mst fanbörja lägga upp dagliga rapporter om felicias missupfattade uppfinnigar!
de får vi kalla det,
det var som idag när jag fick en bubbla i halsen och
fick en rolig röst sen garvade alla åt de typ hur länge som helst
och alla det är isak, felicia och jag,
sen hade jag och felicia
lutat oss mot ett lock till en grej där man förvarar dynor till stolar,
sen snackade jag med isak och när jag skulle sätta mig hade felicia satt sig enr och
flyttat på den där grejen jag lutade mig emot och
jag ramlade ju så klart ner bland påsarna som dom har där..
och nu sitter felicia och garvar åt mig och säger
´´jag måste andas, jag måste andas´´
och nu står hon och hoppar som en nilaz!
och killen på LD reklamen hörde att hans utval ar 52 cm!
om ngn fattar hur jag menar!

och nu sitter felicia och berättar en saga om hennes blogg,
hon ska fan få en egen kategori så hon håller tyst och man kan läsa om alla hennes misstag i xD
fast de e ju kalrt,..,, hon gör ju aldrig misstag,

så den gången hon körde min moppe första gången och vi skulle svänga vid fåren påvägen
till megrundet i hörnefors så var hon 1 cm från att köra in i staketet
som gick till fåren,jag var beredd på att hoppa av och hon tutade som om staketet
skulle akta på sig och inte hon, sen var ju fåren ute oxå, och efter den dagen....
såg man aldrig fåren mer...

haha love yah ;*


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0