RBK<33

hej allihopa :d sitter just nu hos jennie och kollar på när hon lägger in pengar på telefonen =)
jag var typ vaken till klockan halv 6 i morse och morsan väckte mig 12
det hade tydligen tagit tre timmar att få mig att vakna!
och när jag vaknade var jag hur jäävla förkyld som helst?!??!
jag hade hur ont i lungorna som helst!
sen var jag hur snuvig som helst och kunde inte prata utan att tappa rösten!
sen tog det 1 timme för mig att ens kunna röka för att jag dampade sönder och ramlade typ ner för trappen och fick ännu mer ont i lungorna!!
jag och jennie ska kanske till mats och käka pizza och se film i 3D och jag ska såklart spela cs som den nörd jag är!!

jag tänkte blogga inatt men jävla blogg.se funkade inte så jag fick hyperdamp för jag kände ett behov av att blogga!
om man tänker efter så är blogga en livstil och inte ngt man gör för kul! eller vissa kan ju göra det men vissa har det som en livstil som jag att man mst blogga flera gånger per dag utan att få hyper!!

aja nu ska jag kolla runt lite på internet men byeebyee

love you all ;*

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0