roligt liv man kan ha med sin syster??

chacha!!

jennie gick och duscha så jag har inget att göra så jag kollar fortfarande på ghost advenuters sen ska jag duscha och sen när jag duschat klart så ska vi ut och röka :) det kanske låter som om vi röker jätte mke
men det gör vi verkligen inte!!
vi röker ju när vi blir röksugna!
sen måste vi ut med jumjum! mats hund -.-
snacka om emodepp!
men man behöver inte vara ute så länge med han! men sen ska jag och jennie försöka få hit
några kompisar! eller så kanske det hänger några vid skolan!
isåfall kan vi vara med dom!

jag ska snart byta design känns det som :D
även fast jag inte har ngt emot den jag har nu =)

asså jag e så jävla förkyld att jag knarkar hostmedecin, nässpray och alvedon!
kan som säga att det är inte såååå jävla roligt!
sen är nässprayen menthol så de svider ju som faaaaaan i näsan :]

jennie åt upp mina tuggummin :(
det är fan abra jag i det här rummet nu :O för hunden sover och jennie duschar!

jag satt och tänkte på en sak! om det skulle komma en mördare och jag skuölle skrika och jennie
skulle stå i duschen vad skulle hända mdå egentligen?
skulle hon komma utspringandes naken?!?
eller skulle hon duscha klart!
det är frågan :] vi får väl ta att kolla ngn gång och den gången ska jag filma det!

ojj! jag höll på att glömma en sak! jag satt och spelade CS och ALLA precis ALLA på motståndar laget var emot mig!
alla ba (jävla kärring, jävla ida, nun går vi alla på ida!)
snacka om att jag kände mig mobbad och det var likadant på den andra banan :/

vi ses säkert ngn gång ;*


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0