Tjobian! Sitter just nu hos jonas farmor o...

mms_img11112 (MMS)

Tjobian! Sitter just nu hos jonas farmor och farfar där vi ska sova i helgen och imorgon blir det att öppna julklappar:-D Jonas for bort för att hämta en väska vi hade tappat, först tappade vi julklappar och min väska sen ringde någon när vi var halvägs till lycksele och då fick vi vända och hämta dom sen när vi kom fram till lycksele så märkte vi att vi hade tappat en till väska och jonas fick be sin pappa och kolla vart den var sen hittade han den i rondellen vid media markt och jag ba -MEn den såg ju jag? Jag trodde det var ett elskåp? Sen började mamma garva ihjäl sig och jonas for. Aja men jag har inget mer att skriva nu! Puss:* Det är johan på bilden och det var den första bilden med min nya digitalkamera om jag inte skrivit dde tidigare<3


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0