TJosan! Sitter just nu med isak och felici...

TJosan! Sitter just nu med isak och felicia! Felicia sitter och läser twilight och isak får inte ta cola förrän han har fixat sin frisyr, och jag sitter och läser en solotidning:-) Och felicia hälsar och isak bajsar! Jag stör mig som faan på kissie för att hon hatar typ foki för att hon vann bloggawards och inte kissie, och nu är det massa frågor om kända bloggare! Och felicia hälsar att hon äger, och igår var jag hos den uuunderbaraste killen i hela världen sen drog isak och sen drog jag till felicia och somnade typ kl 9 för jag var astrött, felicias farsa fick punka igår när han skulle hämta oss så jag och isak for till hörnefors med mats och kom felicia till hörnefors sen vare väl inte så mke! Pusstjaoo


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0