trööt?

tjobreee

jag är fett trött, jennie sover men jag kan inte sova för jag mst spela cs, och stänger jag av de
dör jag typ, eller jag får som ett behov av att stänga av spelet, sen mst jag starta det,
jennie dampade sönder på mig när andreas sa att jag skulle väcka henne, såså

senare så hämtade mats mig inatt och jag har ingen laddare, ingen ström i telefonen så jag har ganska mke daaaamp kan man som säga ;*

jag ser på magi på blablabla och käkar chips och dricker cola, och jag fick ett jätte dtort chips :O
sen fick jag 2 nya saker av mamma idag :D jag fick eclipse på blueray och sega rally som jag typ varvade ut på 2 timmar,

men nu är det bäst att jag lägger mig så inte mats kommer hem och dampar sönder på att jag varit uppe hela natten så

byeee

when the pills dont help, your taking stronger stuff,
when you dont care about love anymore you must cry to sleep,
love is just a bitch, if you are a cheater thats gonna pay you some day,
thats have paid me today when the guy that i love just playing whit me,
i dont now what to do any more,  cant just someone help me!<3



Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0