vaknat!

chena.
vaknade typ kl halv 0 och jag får inte gå ut och röka när jag känner för det för tommys cheyy...
men under den tiden så har tommy hunnit kommaa hem och jag och linnea har varit barnvakt åt söt rasmus.
jag ska förklara en sak för er bloggläsare nu!
jag har många syskon men inga hel syskon tommy är min halvbroscha och han har en lillebror som heter rasmus som är 2 och jag räknar han som min egen lillebror!
sen jag vaknade har jag bara rökt 2 cigaretter men har snusat destomer :]]
jag ska börja jobba på min nya design snart!!
förlåt om ni tycker det är lite jobbigt att jag byter men det kommer ta ca 2 månader innan den nya blir klar :]
men nu ska jag sitta och vara social och äta chips :]
ni bloggläsare kan gärna hjälpa mig med tips för hur jag ska gå upp i vikt :]
puss ;*

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0