;)

sitter i lilla gruppen och fixar mitt schema -.-'
har typ gjort 3 olika scheman på 1 månad :)
snart kommer min mamma :D
fr att jag e bäst ;)
nä men hon ska lämna en sak åt mig :D:D:D:D:D:D:D
och senare så ska jag typ inte göra så mke!
vi har inga mackor i lillagruppen som jag kan äta så jag är hungrig!
men nu skulle min mentor gå och kolla i personalrummet :)
ganska bortskämd!
men jag fick skoter handskar idag ;)
och sen så ska älsklings mathilda och ida komma å onsdag och då ska vi lossas köra skoter eftersom det är för kallt att köra .....

men nu ska jag skriva en novell så det blir ju toppen!
nej jag ä rväldigt less på att skriva noveller om det inte är på finska :)
för jag äger på det!
ett inlägg kanske jag ska göra på finska eller vad tror ni :)

olen paras, niin se on <3
jag är bäst,så är det

puss på er

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0