hmm..

pallar det inte längre..
kommer falla tillbaka till skärsår och droger utan dig felicia..
nu undrar ni läsare vad som har hänt..

felicia har bott här i 4 månader.(foster)
vi har hjälpt varandra igenom det här att hon skulle flytta och allt..
jag flyttade hit för att hjälpa henne och finnas i närheten för henne
och på tisdag flyttar hon till ett annat foster i hissjö...

som ´jag sagt tidigare det vore mindre smärtsamt att hoppa framför ett tåg än att ha smärtan jag har nu!
jag har en liten bok som ajg skriver saker till felicia som hon ska få läsa dagen hon far!
allt jag hoppas är att hon inte glömmer bort mig..

jag äter inget längre.
jag får känslan att skära mig.
jag känner suget för droger.

jag kommer falla tillbaka..

jag har suttit och sjungit idag men det gjorde jag när jag var ledsen men fostermamman tyckte ändå att det gick bra!
men nu ska man ju orka med skolan och allt...

ska försöka tänka nu
puss ;*

 



nu, då, föralltid


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0