ikväll!

hejsan!
ikväll blir det filmkväll med felicia! vi ska sitta och lana twilight heeela natten!
fast vi får nog ta lite rökpauser ibland!
nu är det så att andré har tagit min mobilladdare så nu vet jag inte vart den är...
snacka om depp eftersom jag inte har någon ström i mobilen :]

jag ska försöka att inte låta mitt wowberoende ta över bloggberoendet, för det får inte hända :]
albin sitter och töntar COD!

nilaz sitter och töntar massa annat på jesper.nu
och sabina och nikita kollar på när jag skriver och läser upp det för albin och nilaz! och nu kollade albin på vad jag skrev! ganska INTRESSANT va?!?!?!!?!??!!??!!?
imorgon ska jag rida på Opal!
jag saknar att rida som fean!

sen kanske jag ska få börja ridskola :)
för att när jag sitter på en häst så kan man bara komma bort från allt och glömma allt och bara tänka på sig själv och hästen!

helt uuuuuuuuuuuuuunderbart!

min kamera tog slut på ström idag...... och jag har fortfarande ingen strömkabel....

satt nyss och kollade på ett kärringpogramm! melodifestivalen -.-'
fast det var ju bra att brolle var med eftersom han är så jaevla snygg ;)





Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Ida du får ta och komma te mig och rida på mina Jätte snälla ponnys :)

2011-02-13 @ 20:03:44





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0