livet suger..

allt suger..
precis allt!
det finns inget gott.
han där uppe finns inte.
felicia for idag kl 1 ungefär.
jag följde med och jag fick träffa min gamla socialhandläggare. fitt jessica!
hon sa att felicia skulle få vänja sig så jag fick inte komma till henne i helgen! MEN FUCK SOC!
vem fan bryr sig om dom. dom tror att barn mår bättre om man flyttar runt dom till olika familjer, men dom är ju fan störda i huvudet?
jag har skrivit i en bok till felicia men jag glömde den hemma så just nu sitter jag på den!
men hon ska få den om exakt 10 dagar.
jag e jävligt depp nu och kommer inte stå emot att skära mig.
jag vet att jag läter som ett jävla emo men vafan ingen jävel förstår förutom några.
jag fick en bok idag av felicia som hon har skrivit till mig under tiden jag varit i skolan.
tänkte skriva upp det på ett annat inlägg,

puss ;*

grewc

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0