plugghäst?

chacha!
var på skolan idag och gjorde inte så mycket jag var på 2 lektioner, alltså en lektion har jag i lilla gruppen och det räknar jag inte som lektion!
sen hade jag so, som e fett roligt! jag fattar inte varför jag gillar so men ajg tycker de e awesome iaf!
sen hade jag engelska.. fast ne! samlade kraft för att fara till läkaren som jag gjorde :D
vi ska ta blodprov imorgon eller ngt sånt eller nästa vecka! minns inte när det var.
hoppas dom inte hittar ngt spår av ni vet vad kanske?!?!

sussi gjorde värsta failen hela dagen i dag typ.
först så ramlade hon 3 ggr när vi var ute och rökte! sen ramlade JAG inne på skolan när jag skulle uppför trappen!! snacka om pinsamt :]

nu ska jag sitta och se på simpson med min plastbroscha!

jag fick en kommentar om när jag skulle lägga upp ett klipp då ´jag sjunger :)
jag är förkyld just nu så det kommer ca ta 1 vecka eller 2. sen har jag inte hittat rätt låt :]
ni kan ju hjälpa mig om ni vill


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0