skrivet ur boken från Felicia!

(framsidan)
Ida Rehnmark
(haha, jag vet att det blev snyggt!)

nu när jag borde skriva till dig sitter jag bara och stirrar tomt framför mig. Jag sitter i ditt rum, i din säng, på din plats. Likadant som du brukar sitta. även fast du bara är i vännäs i skolan just nu, känns det som jag är alldeles ensam, ensam i livet jag borde dela med dig. Hihi, hoppas du får orgasm när du läser det här. vi snackar senare om dina orgasmer och åter till verkligheten. jag saknar dig redan, det känns som jag ska dö. På tisdag är jag död. vill du dela kista med mig?

Svar ja : då måste vi diskutera vart vi ska ligga och ruttna tsm fastkedjade med handbojor.

svar nej : då kedjar jag fast dig i mig med våra super handbojor som vvi inte uppfunnit än, och så gömmer jag mig bakom en sten och leker world of warcraft. jag vet vad det heter. men det får du lära mig på nått sätt!

vet du vilken låt jag lyssnar på? den börjar på ´´I´´ och slutar på raggar bilen! ( umbrella)

jag har lyssnat på highwon - från hjärtat hittils såklart.

...its raining more than ever. but we know we still have...
okej, jag kan skriva hela låten sen om du nu ber om det.
det här med att vi skulle klara oss utan att skära oss, du hade helt rätt.

förlåt om jag inte berättade det. fast du kanske märkte det innan du läste mitt underbara meddelande. men som tur är funkade det inte, ingen hjälp gav det mig. jag kommer prova igen fast jag vet inte om jag vill att det ska hjälpa eller inte!

hoppas på det bästa även fast jag inte vet vad det bästa är. jag ber dig iallfall att låta rakhyveln vara.

det här har varit min riktiga familj. det är synd att bara fittor jobbar på soc.
men jag behöver dig inte genom telefonen eller datorn utan helst några meter bort. haha., nu kom findus och stryker sig emot mig. henne kommer jag oxå sakna

resten orkar jag ionte skriva...


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0