syrran<3

sitter nu hemma!!
min syrra kom igår så jag har inte kunnat skriva så mke.
hon ser på melodifestivalen och jag ska snart se the decent 2 ;)
med ines, matilda och felicia! snacka om att dom kommer skrika :)
jag älskar när man ser på film med folk som skriker! det är det underbaraste som finns för att då vet man att det är en bra skräckis! jag har bara skrikit åt en skräckis, och det är fredag den trettonde, den nyaste!
men om ni har ett bra tips på riktigt läskiga skräckfilmer så skir gärna dom för jag vill ha en film att skrika åt!

det sitter 3 randoms i mitt rum och lyssnar på ngt random ljud! och vi ska se film men det sitter ju 3 kilalr i mitt rum så vi måste typ sitta i felicias!?
och det är ju inte lite varmt där naaaaaae ;]

byebye ska se film om 17 minuter puss<3

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0