-.-

bra att jag och felicia försov oss..
eller vi vaknade sen så sa jag att jag inte orkade fara utan att jag tar dewn senare bussen, jag säger lixom saker jag inte menar när nyss vaknat sen ångrar jag det sen!

men nu sminkar felicia sig innan vi ska ta halv 2 bussen! och ines väntar på oss på stan :P
nu ska felicia välja kläder :)
nu sitter vi och lyssnar på 15 år eller jag lyssnar på jag är en tönt som spelar counter strike :]
nu ska felicia göra ett blogg inlägg,

love yah :*



älskar dig borschan<3 och nu skiljs vi åter igen.. kommer sakna dig!

Kommentarer
Postat av: Anette Johansson

Hej gumman!



Har pratat med Zaida idag och när du skriver på bloggen så vill vi att du ska vårda ditt språk plus att inte namnge personer.



Exempel: idag har jag och en kompis eller syster eller bror varit på stan. Snälla för folk läser din blogg och dom störs sig på ditt språk plus att du namnger dom.



Puss och kram

2011-01-03 @ 14:10:30





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0