Det här är kläderna jag ska ha imorgon på ...

mms_img17429 (MMS)

Det här är kläderna jag ska ha imorgon på stan! Ganska nice:-) men på stan så har jag visat vad jag typ så köpa:-) men mamma kommer med pengar imorgon så då ska jag köpa dom där skorna som jag typ tänker på hela tiden ;-) btw på kladerna jag ska ha så är det en tshirt som det står love and hope och det gör det även på hooden! Och byxorna är ett par jeans soö ni säkeert ser Dom hade stängt av internet så jag fick blogga via mobilen istället.. Nu ser jag och felicia på eclipse den tredje twilight även fast vi ska upp tidigt imorgon. Nu ska vi snart bädda sängen och jag ska fixa håret så det blir bra när jag staylar det imorgon:-) love yah puss ;*


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0