felicias trosor!

idag var jag ju typ på stan med felicia och köpte massa grejjer!
först var jag och fika med ines och felicia på nya konditoriet!
där träffade jag en läskig tömte :O
sen satt vi och snackade! men senare så drog vi ut och rökte!
och när ines skulle fara till sin broscha ( laxen) så stog vi utanför swedbank och sen hon ba
- jag vet ju inte hur deras bil ser ut!?
och jag svarade
- men han ropar säkert!
ines: - han ba IIIIINEEEESSS
och sen när hon kollade bak så satt han i bilen och hade typ hört allt -.-
haha sen shoppade jag och felicia!
de kommer bilder sen :)
( och jaa mamma jag har frågat vilka som ville nämnas)
haha min mamma kommenterade om att hon hade pratat med ngn om att man inte fick skriva namn :p ganska randmo!!


felicia är typ nere och ser på james bond eller hon kom typ upp nu!
och jag får mitt rum på torsdag :D
jäävligt najjs då slipper man tuffelica iallafall <33

nu sitter jag och lyssnar på musik och sen ska jag ut och röka :D
joo :) sen köpte jag skorna på bilden  :D
eller mamma ska hämta ut dom imorgon D:

menmen, ska chillasönder nu så vi höres

puss ;*


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0