hahah

har nyss sett instängd med felicia jag sa att den inte var läskig allts och sådär
men sen när hon såg den blev hon hur jävla rädd som helst och hon brukar'inte skrika åt skräckisar men den här gången gjorde hon det åt det som var minst läskigt!

nu ska ajg snart video blogga för jag orkar inte skriva så mke!
men nu har jag fått ett egetrum iallafall hur najjs som hellst!
jag älskar det!!men felicia gjorde såå att min säng välte.. -.-'

nu ska jag se en skräckis igen :D
jag bara älskar dom alltså!
jag ska se ngn film som typ heter one missed call eller ngt sånt!
den verkar fett bra!

och nej felicia du får inte låna min dator!
jag ska snart ta hit min lilla dator så du får låna den isåfall!!

aja ska se film nu byee
puss ;*

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0