hahahahahhahahahha

vi for till backen idag alltså äventyrsbacken i kassjö, :)
men innan det så skulle vi putta ut släpet från ett garage och vi var 6 personer som puttade på ett släp.
för däcken hade frysit så vi fick lyfta ur den ur garaget, sen så rullade bara hjulen bakot men inte framåt!

så hans som körde bilen körde väääldigt sakta, och sen så hoppade 5 stycken på släpet för att få igång 
hjulet, och sen kom fostermamman och sprakade värsta karakte sparkarna och då så funkade det ochvi for till
backen! men sen så skulle ju felicia åka i backen och det gick ju bra -.-' hon blev typ sur
för att jag åkte ifrån henne, och jag åkte med min lillasyster och det var hur roligt som helst!
vi körde utanför backen och det var så djup snö så att när jag skulle hoppa så fastnade snowboarden i djupsnö och jag ba neeeej!!! och sen kom min lillasyster mot mig och hon ba aaaaaktaaa på dej! men det gick ju inte bra eftersom snowboarden satt fast i snön..-.-'

men nu ska jag spela mordern warfare eftersom css inte vill funka så 

puss ;* 


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0