hammar!

tjosan!
ganska najjs idag att man vaknade 10 minuter före väckarklockan ;)
den ringde typ kl halv 7 och då steg jag upp!
så nu kommer ettt schema på vad jag gjorde imorse!

1. hoppa ur sängen!
2. röka!
3. fika!
4. röka
5. fixa håret!
6. sminka sig!
7. ta på sig rätt kläder!
8. borsta tänderna!
9. kolla så att jag hade med mig allt!
10. röka!
11. hoppa in i bussen

det var hur min dag i morse var!
sen när vi kom fram så mötte erika (lärare)
oss och gick dit med oss till lilla gruppen!
sen satt vi typ där och snackade först!
sen fick jag gå ut och röka :)
sen blev det teater med en person som spelade massa personer? typ random!
sen gick vi tillbaka till klassrummet och då jobbade jag med tyska i typ 5 minuter!
sen so i 2 minuter!
sen fick jag läsa resten om jag ville men det pallade jag inte! så jag spelade gitarr!

sen så blev det lunch men jag orkade inte äta så jag satt och kollade på!
då träffade jag en tjej från h-fors!
men det tog ett tag innan jag fattade vem det var :P

sen jobbade jag typ med matte 2 tal, sen rökte jag, eller fast det gjorde jag på vägen till skolan från liljas matsal!
sedan så släckte jag ciggen gick igenom skolan till ngstans och rökte där istället för det var närare mitt klassrum :D

men sen jobbade jag typ inte så mke! jag gick mest runt och vandrade i klassrummet!
men sen kom det helt plötsligt ut en random och frågade om ajg hade en cigg :P

men imorgon blire nog att träffa carrogiirl!

btw, förlåt för att jag inte har bloggat så mke men det har varit ganska mke på sistone med skolan och soc o blablabla!
ber verkligen om ursäkt!

puss ;*


fan vad vit jag ser ut :P


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0