hej randmos

sitter just nu med nyfärgat hår och ska be syrran ATT GÅ OCH SMINKA SIG!
nu gjorde hon det :)
jag ska lägga in bilder så får ni se skillnaderna!
jag ska ta dom medf kameran jag tog en bild med webben men den såg man inte så mke skillnid på :)
jag har ganska många bilder att lägga in från kameran :D

sen har jag tänkt på en sak! när jag blir 15 (den 24/7) ska jag fan lyssna
sönder discocrew - 15 år den passar fan exakt in på mig typ :)
sen har jag färgat håret rött och de blev typ rött men lite svart :)
sen får vi ju inte glömma att jag har klippt mig :D


snart ska jag och flizzan ut och dra en chill ( som betyder röka enligt felicia)
nu ska jag tiep snart spela css för att jag inte har något liv! sen ska jag fixa naglarna :D
eller försöka iallafall :)

de e jävligt oskönt att felicia ska ha min dator och blogga i typ hundra år -.- hon får väl skaffa egen dator :P
som hon typ ska snart så jag har inget emot de men ibland blir de fett drygt och nu ska jag tabort tetris tack bloggen för att du påminde mig!!

nu ska vi dra en chill
älskar er ;*


jag vet att jag såg random ut på den bilden men klaga!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0