hmm,

sitter just nu vid datorn, ska vara hemma imorgon, ska tänka efter och sen på onsdag ska jag gå heldag -.-'
men jag valde det själv, sen får vi se hur det blir på torsdag och fredag,
men på frdag ska jag till mina älsklingssyskon, sen ngn gång kommer min storebror får jag hoppas!
fick mitt soc papper idag, ska stanna här tills den sista mars, sen får vi väl se hur det blir!
vill stanna längre!

ska väl snart ladda ner wallhack sen spela css :]
eftersom jag har kört utan wallhack hitills så har det inte gått så bra :]
men jag får hoppas att datamusen inte laggar som den brukar göra, eftersom lukas tog med sig sin!!
så jag kommer dampa sönder..
lyssnar nu på en gammal låt, som jag lyssnat på mååånga gånger tidigare!
never think - robertpattinson

gullig jag är va? ;)
vi ska typ se vampyrer suger ikv -.-'
jag älskar twilight och ändå tycker jag att vampyrer suger är bra, även fast det är en parodi på twilight!

jag läste ut Breaking dawn ( så länge vi båda andas) igår :] den var fett bra!!!
så nu ska ajg byta bok med felicia! alltså till första twilight boken så ska hon få läsa moi´s

man kan som säga att jag är ganska mke twilight nörd just nu!
har eclipse på täcket!
har en eclipse tröja!
och har breaking dawn som bok!
och har robert pattinson som bakrundsbild på datorn :]
lite smått busigt va ;)

men nu blev det mycket som jag skrev :]
så ska sluta skriva nu!

puss ;*

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0