misslyckande uppfinning nr1

det här är felicias misslyckande nr 1

jag har berättat de tidigare men jag gör det igen!

felicia skulle testa min moppe för första gången i hörnefors, det gick bra i början och jag fick
skrika när hon skulle växla, när vi hade kört typ 50 meter så skulle honsvänga i en korsning till medgrundet och ta åt höger. vilket hon gjorde men svängde ganska för sent! så hon körde mot staketet till fåren och jag skrek sväng sväng och satte händerna på sätet för att hoppa av! hon tutade som att staketet skulle akta på sig, men eftersom staket inte är levande så flyttade ju det inte på sig och hon insåg att hon var tvungen att svänga!
precis när jag lyfte på mig så svängde hon och jag pustade ut! sen garvade vi åt de säkert huuuundra gånger den kvällen!

aja love yah ;*


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0