ny design :D

hejsan igen :)

jag har gjort en ny design :D
jag vet inte om ni kan se den!
men den är asfin :D
jag gjorde en till felicia men headern fuckade sig som faaeeen!

nu ska jag typ diskfragmentera datorn för den e seg som ett sykbrytt!
och sen ska vi sova! har nyss bäddat sängen! och imorgon kommer soc
och ska hälsa på skolan och se hur jag har det!
men jag börjar seriöst bli fett hungrig!
jag käkade ingen lunch och lite till middag så nu är jag fett hungry people!!
nu är det simpsons så jag ska väl se på det!

menmen!
nu ska random1 göra kvällsfika :D:D

skriver senare via mobilen för vi måste snart lägga ifrån oss datorn!
felicia målar naglarna -.-
sen hinner jag typ inte låna ut min dator för att den är seg som ett syk och massa jävla virus på den så jag måste ta bort alla dom före!

jävligt jooobbigt för felicia kommer få syk för att hon inte få låna min dator!
men man kan säga payback för att hon snodde ett ciggpack av mig :D:D
elak jag är! men ngn måtta får det vara :)

imorgon är mitt schema

1. samling
2. röka
3. träffa carro
4. springa tillbaka till lektionen!
5. sen vet jag inte :P

mitt schema e obestämt! men nu går jag i 8c :D
fett nice :)
men jag tror att jag måste ta ut mina grejer från skåpet i sävar, men det får pappa göra... -.-'

jag kan skriva imorgon vad jag gör och sånt via mobilen :D
men nu måste jag verkligen göra ngt
puss ;*

grewc
jag är fan trött som ett syk!

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0