ont som fan?

chacha!

har typ huuur ont som helst i benen, typ växtvärk!
även fast jag är mså lång så vill jag INTE bli längre!
så på tisdag blir det att byta skola till hammarskolan!
jag känner ju typ 1 person där men jag kanske inte ens hamnar i hans klass!

jag vette fan vad jag ska göra så jag gick upp till mitt rum och satte mig vid datorn, buusigt!
jag orkade inte göra ett videoinlägg så jag skriver istället även fast det tar tiep längre tid än att prata ;]

men, jag har en ny kudde :D hur jaevla skön som helst!
sen har jag fått en almenacka så jag kommer ihåg saker ;]
jag e faktsikt ganska glömsk av mig :]

men imorgon ska vi typ inte göra så mke typ röka, äta, rökaigen, se film, musik, äta, spel säkert,
det är typ sånt man gör här:D
det som ar ashääärliggt det är att dom som bor här inte ser på sport eller något sånt!


saknar dig, du är mitt allt
du är ljuspunkten i mitt liv,
fattar fan inte hur jag ska göra längre,


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0