skönt!

har nästan nyss vaknat har typ snackat med jennie i telefonen :D
sen har felicia nyss vaknat :)
men kan inte sitta någe länge ska snart se film!
inatt somnade  jag typ 3 -.-'
jag vet typ inte vilken film jag ska se..
jag har så jävla många!
men jag ska typ fixa frisyren sen ta massa kort sen ska jag väl inte göra så mke!
felicia har lixom slarvat bort kabeln till min kamera så jag kan inte lägga in bilder förrän hon hittat den!

felicia sa att hon inte brukar skrika åt skräckfilmer!
då sa jag att det kommer du göra åt dom jag brukar se!
vilket visade sig att hon gjorde det!

den bästa vi sett hitills är one missed call :P
den var fan hur bra som helst!
men kan inte sitta nu

puss ;*

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0