sryy<3

förlåt för att jag inte har bloggat ngt idag!
men inatt såg jag och syrran på exorcismen och hon blev asrädd så jag fick lov att sova i hennes säng, menmen sen for jag och klippte mig idag :D (kommer bilder sen efter att jag färgat håret <3 )
just nu färgar felicia håret! hon färgar det svart :)
och jag ska färga håret rött :)
sen skulle vi se film, jag vet inte vad den hette men,
och nu bloggar jag och lyssnar på musik :)
sen kommer väl jag och felicia ta tusen bilder när vi är klara med håret :)
det blev mycket glada gubbar idag haha,
och nu är det några som fått ett sms :)
nu tror jag felicia är klar :D
vill träffa jennie snart <3 saknar henne som fan!
sen vill jag till hörnefors av en speciell andledning ;]


nu ska jag ut och röka bitches så vi höres <33 puss ;*


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0