staaaan<3

var ju på stan idag med felicia och fostermamman :]
vi köpte typ kläder och saker för typ 2000  spänn eller mer :]
felicia var min modeguide, eftersom jag behöver en ny klädstil så fick hon hjälpa mig, annars gick jag bara på killavdelningen :]
fast jag fick en tröja från killavdelningen bara för att jag skulle sakna dom kläderna :]
jag kände att nu blev det väldigt många :] så jag måste sluta med dom =)
jag ska leta kabeln till kameran sen ska jag ta kort på alla saker vi köpte,
men eftersom felicias rum är fullt av kablar så lär jag ju inte hitta den idag,
men jag får väl kämpa :D

allt jag kan säga var att jag fick en bok, alltså så länge vi båda andas! den fjärde twilight boken :D
värsta twilight fanet jag blev idag alltså, jag såg en tröja med robertpattinson på och alla andra i cullens, och jag ba DEN MÅSTE JAG HA!
så jag fick den, och jag har den på mig nu =)


osminkad som vanligt, ibland orkar jag bara inte smink :]

Kommentarer
Postat av: Felicia

VAFAN ÄR DU I MITT RUM FÖR HAR DU INTE ETT EGET ELLER!?!?!?!?

2011-01-17 @ 12:24:32
URL: http://oiie.blogg.se/
Postat av: Felicia

VAFAN ÄR DU I MITT JÄVLA RUM FÖR HAR DU INTE ETT EGET ELLER!?!??!?!?!?

2011-01-17 @ 12:24:58
URL: http://oiie.blogg.se/
Postat av: maria

vars håller du hus..?<3 du är aldrig på skolan. fin blogg iaf, lägg in bilderna på kläderna du köpte:D

2011-01-19 @ 21:28:56
URL: http://mjahaja.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0