Stan <33

imorgon blir det att fara till stan och shoppa! för ovanlighetens skull<3
jag brukar annars bara hänga i stan men jag behöver faktiskt kläder!
men jag mst passa på att köpa ett par skor! jag måste typ ändra stil för jag kan inte vara pojkflicka hur länge som helst <3
jag får väl ha mina gamla skor som rökskor om jag snabbt ska ut och röka:)
jag hade tänkt köpa dom här ungefär <3


Stövel från Skopunkten.com

dem e jävligt fina faktsikt <3
jag ska få pengar av mamma innan hon far härifrån,
sen har jag mina present kort från julafton!
men jag och felicia far tidigt imorgon sen ska vi väl ta bussen... som tar hundra år typ, jävlig läskigt faktiskt!
sen hade jag faktiskt tänkt köpa ett bälte runt magen på lindex!

Lindex Shop Online - Bälte
det är vad jag har bestämt hitills men sen måste jag köpa smink! även fast jag har en väska full med det så behöver jag bara lite till ;) men ajg måste leta en väska! jag har typ ingen väska som jag kan gårunt med! så de måste jag leta! om ni vet ett bra ställe kan ni ju höra av er ;)
nu har jag hittat väskan jag tror jag ska köpa :)


Visit hm.com


haha det där blev bara random! menmen, så det är väl vad jag har beslutat att köpa :)
kommer ni med mer förslag kan ni ju kommentera :)

love yah!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0