torsdag-.-'

fint,. idag är det ju torsdag och det är städdah,
så jag har dammsugat hela övervåningen!
och städat mitt rum!!
och sen nu ska jag packa väskan för att jag ska till mina syskon imorgon :D det känns ganska nice!
men inte att jag skaf behöva släpa runt på en snowboard i bussen -.-'
jobbigt läge!
nu sitter jag som vanligt och halvrappar till lose yourself med eminem :P
det låter inte så bra direkt:P!

nu e man fett rök ssugen!!
jag har fan inte rökt på 2 timmar:O
inte likt mig!

imorgon ska jag träffa underbara jennie!!
och på lördag en hemilgperson som bara vi 3 vet vem det är ;)
eller jag vet inte hur många som vet det det får ni fråga jennie!
www.jenniemandersson.blogg.se

ikväll blir det att forsätta läsa kulla gulla!
den låter ganska töntig men det handlar om ett barn från ett barnhem som auktioneras ut?!?!
tänk att dom gjorde så med barn förr i tiden?!?
tänk er att era föräldrar skulle typ ställa er i ett visningsfönster ute på stan på affären
KÖP BARN HÄR!!!


hahahha ska ut nu

puss ;*

 


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0