tråkigt,

jag har tråkigt så vill ni ställa en fråga till mig göre ba :D

jag har typ inget att göra så
isak har farit nu och jag och felicia sitter och planera första skoldagfen -.-'
det känns lite random att börja skolan!
jag har inte gått i skolan på 4 månader typ <3

men om jag vill komma in på lilja får jag ju kämpa före som min farmor sa
att när jag ville uppnå någonting så skulle jag kämpa för det och inte ge upp<3
saknar henne som fan!

men snart ska jag typ se film, jag vet inte vilken menmen!
och jag o syrran laddar typ enr barnmusik xD
inte likt mig menmen!
felicia: men idaa det är ju inte barnmusik det är ju hiphop ( dunk dunk dunk)
ida: lol

hahah jag måste skaffa ett liv men ska tråka sönder så
puss ;*

bästa hitills


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0