trött -.-'

sitter just nu i sängen, ska dela rum med min älskade kusin< 33
han tog 2 av mina 5 madrasser och han sover bakom en rumavdelare så vi kan se till varandra :P
hade hanv arit lite äldre hade jag lätt satsat på han ;)

alltså han e inte min kusin men vi kallar varandra för det <3
jag har inte så mke att göra nu, spotify dampar. alla e tråkiga, så jag fick sätta mig vid datorn,

skriver till min älskade jennie just nu och statistiken bara går upp :)
blir fett glad :D

menmen, ska bli fett roligt imorgon, ska vara på alla lektioner med klassen, nja iallafall nästan alla :P
träffade klassen idag, verkar ganska nice.

men ska dra nu så pusspuss ;*


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0