trött,

hejsan

sitter just nu och lyssnar på never think med robert pattinson <3
finaste låten eeeevveer!

felicias sockärringar har varit här och hon som felicia har hade jag när jag var typ 8 :O
så jag blev ju lite förvånad ?
menmen, jag tycker hon är bra iallafall!
men särar hon på mig och felicia skjuter jag huvudet av henne, för det går inte att göra så för jag har kommit på vääärsta idén!

att vi tar på oss handklovar och sen så sväljer vi nyckeln ;)
smart va?

nu ville felicia att jag skulle fortsätta skriva på min novell, men den suger så ajg orkar inte,,,

men ska sitta och se how i met your mother nu

puss ;*


osminkad, ofixat hår, ont i läppen, ny percing jobbigt läge

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0