nytt rum :]

hejsan allihopa!
igger i mitt nya rum och kollar på beyblade så busig som jag är. jag har ju lixom två skörmar så skämmer bort mig själv lite med att ha lite ansiktsmask och tränar på körkortet så jag gör massa saker samtidigt ( hihi )
men jag har inte skrivit på ett tag för jag har gjort en massa saker som typ nilaz köpte ju en moppe igår så var ju och kollade och körde lite med den så ;]
ojj, nu tog mobilen slut på ström :] 
tror jag måste ladda den lite!!
ska ta och hämta alla saker i mitt gamla rum har lite saker kvar som fostermamman klagade på. menmen, man kan ju inte göra allt samtidigt som sagt.
och lite vidare med allt. har ingenting att göra och bby kanske ska följa med mig till stugan på midsommar och då blir det att mysa sate vid solnedgången.
ska ta och se vidare nu,
puss<<33

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0