fuck soc

tjah!
soc ringde ju mig igår.
jag fick veta att jag ska få stanna lite längre hos den foster jag har nu.
sen berättade fostermamman att om jag ens drack en liten jävla öl så skulle soc skicka mig till behandlings hem för narkotika??
inte normalt menmen!
nu sitter jag i lillagruppen med ida och mattispattis!
och nu ska dom tydligen ut även fast jag inte är röksugen..
men nu blir det så att jag är inte bajsnödig haha jag e flumm!
men nu ska dom gå ut så vi höres!

ps : min dator har ingen laddare så jag kan inte spela in...
så ni vet ;)


Kommentarer
Postat av: fellebus

mattiiispattiiis är min matilda.

din matilda heter brandbil.

2011-03-21 @ 09:21:17
URL: http://oiie.blogg.se/





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0