Hejsan! Ser på solsidan nu ska snart lägg...

Hejsan! Ser på solsidan nu ska snart lägga mig och tänka på att sova! Men har inte kunnat blogga för har inte haft något internet...-.-' Men jag gick in på mobilen och kollade efter numret:] men snacka om att jag är snorig är typ förkyld som ett as. Skolan börjar i över morgon... Inte bra. Man kan ju inte säga att jag var nykter igår:] men skriver mera om det sen<3 när jag har en normal dator. Eller det här är inte en dator men det kunde ha varit:^> jag kan inte sova. Vill någon smsa med mig så gör de! Men nu blir det att smsa som ett psyk! Ska snart börja uppdatera bloggen på riktigt. Förlåt alla läsare för att jag inte har varit den bästa bloggerskan på sistone men det har hänt ganska mycket så jag har inte varit på så bra humör. Men nu måste jag sluta mobilblogga! Puss älskar er som gör det värt att blogga!;*


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0