tjaah!

hejsan alla som är vakna och läser min blogg just nu!
jag vaknade för ca en timme sen och felicia ligger fortfarande och sover.
jag ska snart gå ut och röka men jag vågar inte för att han där ute är läskig..
men felicia vaknar väl snart antar jag.
hon rycker till varje gång hon får sms så snart borde hon väl vakna.
jag kanske ska berätta för er om mina sov kläder eftersom jag inte har något annat att skriva om!?
jag har en match tröjja från modo med alla lagets autografer inklusive foppa forsberg :]
snacka om att jag är en hockey töönt.
men åter till verkligheten.
jag ska få sova här en natt till :)
sen har jag fitt soc möte imorgon och då får jag reda på hur det går med min framtid.
jag kan blogga under tiden men ni alla bloggläsare får vara aktiva runt kl 1-2 får det ät då ni ska få reda på allt som händer !
jaja btw efter det så ska jag till min älskade storebror och hans tjej :D
dom ska hjälpa mig sluta röka!
asså jag blir ju fan bara mer och mer röksugen när jag skriver!
vad ska vi göra åt saken?
ja kanske gå ut och röka?!?!
men byebye bitches ;*

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0