äntligen klar!!

hejsan alla bloggläsare

sitter och ser på two and a half men ska se igenom alla avsnitten.
men dom stänger ju av internet så det kommer ta ganska lång tid eftersom det är hela 8 säsonger att kolla igenom :]
har kommit hem idag från mamma. Det var ju Wheels igår så jag var typ uppe till 4 och somnade i bilen och jag var ganska trött när vi var hemma och somnade direkt!!
jag är helt slut så jag tänker lägga upp en bild på lilla jag sliten.
robin kommer till sin pappa imorgon så man får ju gulla lite med han så han kommer hit och myser lite med mig ;)
Har nyss gjort 2 test på internet som ska skrivas ut imorgon och följa med till mopedkursen och lämnas in. det är ganska mycket saker kvar att göra för mig för jag ligger ganska mycket efter (lilla busiga jag) men så kand et gå ibland, men nu har jag jobbat sate med det så nu kan dom inte klaga på att jag inte tränad.
ska fortsätta kolla nu på two and a half men
puss<3

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0