hahahahah fail!!

haha jag skulle ladda Ipoden och sen tryckte jag in den i datorn och jag tänkte varför laddar den inte för?
men sen såg jag att jag hade tryckt in den i fel!! jag tryckte in den i internet saken där internet ska i!!!!!!
hur jäkla dålig får man va egentligen?
men jag har ingenting att göra. väntar på attt itunes ska laddas ner.. som sagt far vi ju halv fem och det är ju ett bra tag dit. och den tjugonde bär det av till teneriffa!!!
men sen ska vi vara där en en vecka. men först en dag i london. och som jag har lovat så ska jag ju uppdatera så fort jag kommer åt en dator dr nere! mend et kan ju inte vara så jätte svårt.
men nu ska jag fixa det här med itunes som tar en jävla tid!!
det är fan 5 minuter kvar och det har det varit i 10 minuter?!?!? :S
peace ^^

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0