nyår på skansen

just nu sitter vi och kollar på nyår på skansen, och det är tommy körberg som sjunger, exakt kl
00,00 ska jag och felicia tända våran första cigarett för 2011!
undra jhur många kort jag kommer ta under den cigaretten!
menmen, just nu är de 7 mintuer kvar innan jag ska ut oh röka,
felicia har nyss varit och bajsat! eller näe hon har kissat! tror jag jag måste fråga henne om det!
men om hon bajsade så var de i hennes lilla hörn, och om hon kissade så gjorde hon e norr om skåne i ett skyffe med en påtänd lodis :)
asså jag måste ta bort tetris på nilaz dator, för felicia sitter och nördar sönder det helaa tiden!
de känns gaaaaaaaaanska drygt, och nu är de ngn random gubbe som säger
RING KLOCKAN RING!
och sen en dikt!
så snart blir det att smälla raketer!
nu fick vi pommac så nu ska vi snart gå ut! byeeee ;*


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0