random

tjobre!

jag ser fortfrarande på high school musical! och jag är rök sugen men jag vågar inte be jennie att följa med ut för hon är läskig, det var som inatt när adde ville snacka med henne och jag skulle väcka henne då fick hon damp! appropå de, det var som när jag var i fjällen med felicia då sa zaida att jag skulle väcka henne och då gjorde jag det och då slog felicia som fjortisbråk brukar vara i huvudet och hon dampade sönder som fan men ajg ba skratta eftersom ajg är van att bli slagen :)

jag orkade inte göra en design åt jennie så jag bad emma göra det ist:)sen har jag tänkt på en sak jävligt länge! varför tar vissa kort på när dom röker? jag fattar inte varför? för det första är de inte coolt? sen tror jag man gör det för att visa folk att man röker? men det är ju bara fjortis aktigt :)

aja har inge mer att skriva förutom att det är ngn som skottar sin balkong och den balkongen är inte stor ochn hon har skottat i 10 minuter xD

;*


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0