Tjaa! Har nyss vaknat och alla andra sover...

Tjaa! Har nyss vaknat och alla andra sover så jag har inget att göra förutom att blogga. Jag har fan sovit asbra inatt även fast sängen har varit oskön! Jag hör faktiskt hur alla snarkar och jag längtar tills dom vaknar så får vi öppna julklapparna! Eller vi får bara öppna en när vi vaknar och resten unde kalle anka brukar det vara iallafall?! Jag äe hur jävla helvetes röksugen som helst! Men eftersom tillochmed deras farmor och farfar sover kan jag inte gå ut och röka! Nu på morgonen ska vi käka gröt (vilket jag älskar) och sen far vi till mia och öppnar julklappar ohc äter! Sen ska vi tillbaka till farmor och farfar och typ se på tv ovh sånt! Aja love yah!


Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0