IDA KOMMER IMRGN!!!

tjenisen

ida kommer imorgon!!! ska bli fett nice, saknat henne som ett bi :]
en sak jag verkligen tänkt på är om bin har känlsor. blir dom typ ledsen om dom inte får en blomma eller va?!?! jag får nog forska mer i det där senare hörrni ;)
jag har typ suttit i en halvtimme och tagit kort efter kort för att ha en vs-bild på FB!
jag minns när min mamma var fb nörd... kan säga att livet inte var roligt då såsäg.
min dator håller på att kajka ihop! måste verkligen köpa en nyy snart!!!!!
mormor sa att hon skulle hjälpa mig med lite MONEEEYYYYY typ bara fett nice.
nu ska jag snart se på harry potter ;] håller på att läsa den vises sten nu och har typ snart läst ut den. jag har ju sett harry potter tidigare OFC men man vill ju se dom igen.
när jag var liten så var jag jätterädd för voldemort..... jag e ju typ rädd för han fortfarande..... nä bara skojja, en bloggerska ska inte vara rädd för trollkarlar som verkligen existerar :)
men nu ska jag dra vidare i livet!
puss mina små älsklingar ;*

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0