magmuskler svar ja!!

tjenaa!!
tänk att de var 5 dagar sen jag bloggade sist!! :O
helt otroligt. men idag har jag och felicia tränat zumba i 1 timme, ska börja träna mina magmuskler så jag har några muskler iallafall ;)
så man får väl säkna med ett sexpack haha 
men ska börja med ett schema eftersom vi snart har löpar test i skolan! och man röker ju så de blir ju lite svårt att klara det tyvärr.. men man får väl kämpa så hårt det går!
ni får väl se hur magträningen går efter varje vecka så ni ser hur duktig jag e!
asså jag trönar inte för att bli smal för de e jag redan utan jag tränar för att få musker, och gå upp i vikt. jag kan lixom inte gå upp i vikt genom att äta mig fet utan jag måste träna mig till att gå upp i vikt!
men nu ska jag se på harry potter snart
puss ;*

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0