han kommer alltid att vara en legend!

det här inlägget kommer att handla om hur mycket elvis presley betyder för mig!
när jag hade ångest och allt så lyssnade jag på elvis och han fick mig att må bättre och ångesten försvann!
låtarna jag rekommenderar till er är suspicious minds och in the ghetto!

han har alltid funnits där och tröstat mig.. jag vet att det låter töntigt eftersom han e död.. men hans låtar åker verkligen in i själen och stannar där!

han kommer alltid vara en legend!
jag minns när min mormor berättade om elvis och allt!
sånt jag kan berätta för mina barn som dom berättar för sina!
så länge kommer elvis att finnas!

ÄLSKAR ELVIS PRESLEY!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle inte du lägga upp ett klipp då du sjunger? :)

2011-02-15 @ 16:11:25





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0