vännäs <3

tjaah!
sitter hos dia nu och ser på Plain Jane med mathilda och ida :)
ikväll sla vi vara i vännäs egentligen skulle vi till ikaross men mathilda fick nyss reda på att dom inte kommer ha öppet ikväll för att det är brist på personal :]
men det blir väll att hänga på bussstationen istället :)
menmen, det är livet i vännäs :)
skriver säkert senare via mobilen :)
men idag fick jag nya cigg :]
yeeey mee :]
sen kanske mathilda ska sova hos mig ikväll :)
fett nice alltså, vi ska typ se skräckfilmer hela natten och sen ska jag skrämma ihjäl mathilda :)
menmen, kommentera om ni nvet en RIKTIGT läskig film jag vill ha en film att skrika åt :)

men ska varra social nu

puss ;*

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0