brebre

har nyss vaknat, och felicia sitter som ett litet sött mongokatt och gör ingenting tiep..
så hon frågar när clique filmen är klar så vi kan se den men det kan ta flera ååååårrrr innan,
men på måndag så blire hammarskolan som jag skrivit tidigare :]
och sen börjare på tisdag jag taggar INTE!
eftersom jag inte varit i skolan på 4 månader så kommer kännas konstigt!
men jag tror det går bra :D

jag kommer troligtvis göra ett videoinlägg senare ;)
jag somnade typ efter jag fick ngn luft inatt, eller asså jag fick luft men inte normalt som jag brukar ha,
men sen så vaknade jag kl 6 på morgonen typ av att jag hade på musik på telefonen,
och ikv kommer det hit ngra pojkvänner till tjejerna som bor här,
menmen, nu ska jag typ inte göra så mke, ska snart ta en rök,
fast de gjorde jag nyss, menmen!

byeebyee


saknar dig johan<33

Kommentarer





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0